SATIŞ SONRASI HİZMETLER POLİTİKAMIZ



Bu sitede, dünya çapındaki servis ağımız, GENPOWER Satış Sonrası organizasyonu, Yedek Parça ve Sarf Malzemeler, Hizmetler, Programlı Bakım, Bakım Anlaşmaları, dokümantasyon, kampanyalar, eğitimler ve işinize değer katacak başka bir çok bilgiyi bulabilirsiniz.

Eğer Genpower ürünleri kullanıcısıysanız, Yedek Parça&Sarf Malzemeler, Servis, Eğitim, Özel Kampanyalar, Ürün Bültenleri ve Haberler gibi bilgilere ulaşabilirsiniz. Ayrıca, GENPOWER Satış Sonrası Ekibine , 7 gün 24 saat ulaşabilir ya da teknik destek için e-mail atabilirsiniz. Eğer Genpower Bayisiyseniz, eğitim programı takibi, Servis ve Parça Dokümantasyonu, Yedek Parça ve Sarf Malzemeler Listesi, Listeden Sipariş verme, Stok Seviyesi Takibi gibi etkinlikleri, sitemizden GENPartner aracılığıyla güvenli bir şekilde yapabilirsiniz.

Müşteri Memnuniyeti bölümünden, ürünlerimiz ve servislerimiz hakkındaki yorumlarınızı, istek ve arzularınızı e-mail ile ya da Müşteri Memnuniyeti Anketi’ni doldurarak iletebilirsiniz. 24 saat hizmetinizde olacağız. Satış Sonrası Hizmetlerdeki amacımız, işinize değer katan servisler vermektir. GENPOWER, jeneratör kullanımındaki masrafları indirgemek ve verimliliği arttırmak için çeşitli servisler vermektedir.

Satış Sonrası politikası hakkında daha fazla bilgi için, satış sonrası politikası kılavuzunu indirebilirsiniz.

İşinize değer veririz ve maksimum verimi almanızı isteriz!

Daha ayrıntılı bilgi almak için yada teknik destek almak için lütfen aftersales@genpower.com.tr adresine email atınız.

HABERLER